Model

Mega Classic 600

Půdorys obytné vestavby Mega Classic 600

70 110 € včetně 21% DPH

1 752 750 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Cena za model se základní sériovou výbavou.

U nás v českých vodách jednoznačně nejoblíbenější model obytné vestavby. Postaveno na podvozcích L3 H2 pro 4 osoby na jízdu, 2 osoby na spaní s možností přední přistýlky, zadní příčné spaní 190 x 140 cm. Zadní postel je s výklopným roštem a tedy řeknu pevná postel. Náš nejoblíbenější a nejvíce prodávaný model, který využívají především dvojice občas vezoucí vnoučata či dokonce vlastní dítě. I při své délce 6 m velmi obratný, útulný a příjemný  celoroční vůz, který využijete po celý rok bez jakýchkoli omezení jak v letních dnech, tak na zimní lyžovačku.

Mimořádná koupelna, která vám dokáže, že i ve vestavbě se dá pohodlně kempovat je ve všech našich modelech stejná. Útulná příčná postel s nadstandardní paměťovou matrací zajistí klidný spánek. Dokonalá izolace vozidla zase udrží ve vozidle stabilní teplotu a ticho. Mnoho úložných prostor umožní vozit vše, co na cestování potřebujete.
Kvalitní materiály, ruční zpracování, bohatá základní výbava, velmi široká příplatková výbava a Heavy podvozek od Peugeotu, Citroenu nebo Oplu, či Maxi podvozek od Fiatu s nejmodernějšími úspornými motory vám přinesou do rodiny jiné pojetí volného času.

Citroen Jumper L3H2 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Citroen Jumper L3H2 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Fiat Ducato 8 L3H2 2,2 103kW/140PS MTJ 3 Euro6 D-Final
  • Fiat Ducato 8 L3H2 2,2 118kW/160PS MTJ 3 Euro6 D-Final
  • Fiat Ducato 8 L3H2 2,2 132kW/180PS MTJ 3 Euro6 D-Final
  • Opel Movano L3H2 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Opel Movano L3H2 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Peugeot Boxer L3H2 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Fina
  • Peugeot Boxer L3H2 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Fina

    Popis platformy ×

    Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/65PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    6metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ3 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Jedná se o zcela nový motor pro modely 2022 a je samozřejmě osazen technologií AddBlue. Motory 2,2 MTJ 3 Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná. Za příplatek jej můžete mít s automatickou převodovkou. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří. Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    6metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ SRC 118kW/160PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Jedná se o zcela nový motor pro modely 2022 a je samozřejmě osazen technologií AddBlue. Motory 2,2 MTJ 3 Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná. Za příplatek jej můžete mít s automatickou převodovkou. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří. Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 118kW/160PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    6metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ SRC 132kW/180PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Jedná se o zcela nový motor pro modely 2022 a je samozřejmě osazen technologií AddBlue. Motory 2,2 MTJ 3 Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 10 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,5 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná. Za příplatek jej můžete mít s automatickou převodovkou. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří. Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 132kW/180PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen. Je tedy úplně jedno, kterou z těchto třech značek zvolíte jako podvozek. Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen. Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/65PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    , a

    Tento 6metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/65PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 5 990 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 600 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

  • Délka: 5 990 mm
    Šířka: 2 050 mm
    Výška vnější: 2 700 mm
    Výška vnitřní: 1 880 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 2 900 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 600 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 4
    Počet lůžek: 2 - 3

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zdvojené zadní pérování
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální nabídky)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz pravé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 97 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • Všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt 208S s dobíječkou a pojistkami
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, botník pod vyvýšenou podlahou, odkládací schránky na méně požívané drobnosti pod podlahou (pod stolkem). Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk “BLUM”, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě. Hodný ocenění je i rozměrný dvojitý rozkládací stolek, který lze přestavět na třetí lůžko. Má “useknutý” roh, aby bylo možné i za jízdy jít z kabiny řidiče utřít potomkovi nudli u nosu a nebo zavřít zapomenutou otevřenou skříňku, popřípadě dojít řidiči do lednice pro nealko.
    Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení.  Čtenáři ocení velmi praktickou LED lampičku umístěnou přímo nad otočnými sedadly, pod kterou je dobře vidět na čtení.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. “Kuchařky domácí” jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák.  Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček. To si domluvte doma se svojí polovičkou.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec  je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné “sklo”, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Mega Classic 600 má příčné spaní pro dvě osoby o rozměrech 190 cm x 140 cm.
    • Postel je na rámovém lamelovém roštu, který je zvedací a v jakékoli pozici zůstane díky svému mechanismu zaaretovaný. Zpět jej dostanete úplným odklopením a vrácením do vodorovné polohy. Je tedy možné například při jízdě odklopit rošt a vytvořit tak  “garáž” ve které můžete přepravovat kola,  lodní motor a nebo …… Pokud potřebujete dodávku, můžete stěhovat z prodejny domů mrazák s lednicí na stojáka, převážet nábytek, atd.
    • Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách, odkládací prostory pod postelí na bocích. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic. V případě NIC vám ale bude při prudkém zabrždění lítat obsah garáže po celém autě. Bezpečnost především! Pokud tam budete ukládat klec s mazlíčky, tak myslete na to, aby při nárazu nebo brždění nebyl “Bobika” rázem pod pedály řidiče.
    • V základní ceně jsou rámová, výklopná okna na obou křídlech zadních dveří. Boční okna se dodávají pouze za příplatek, ale mnoho logiky nemají, neboť při příčném spaní budete tato okna pouze okopávat a ničit polštářem či peřinou roletky a moskytiéry.
      U modelů Mega Sport 640 a Mega Revolution 640, Mega Lounge 640 a Mega Family 640, kde se spí podélně, je tomu samozřejmě naopak.
    • Nad spaním je výklopné okno 40×40 cm se zatemněním a moskytiérou.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • V případě, že jste doma nafasovali vnouče a nebo dokonce “nedej Bůh vozíte děti vlastní”, můžete vpředu po složení stolku vytvořit třetí nouzové lůžko 180×90 cm. Je to ale stálé rozkládaní a skládání a považuji to pouze za příležitostné řešení.
    • Další překvapení vás čeká pod lednicí, kde je vysouvací šuplík pro snadný nástup do postele, který slouží zároveň jako botník a dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo