Model

Mega Lounge 640

Půdorys obytné vestavby Mega Lounge 640

76 550 € včetně 21% DPH

1 913 750 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Cena za model se základní sériovou výbavou.

Novinka pro sezonu 2021. Tato varianta obytného vozu je pouze pro dvě osoby na jízdu i spaní. Mega Lounge 640 je jasným favoritem pro starší pár toužící po prostoru a pohodlí, což splní prostorný  obývák se sezením, kde si pohodlně u stolku natáhnete nohy při sledování televize, a nebo pozvete sousedy a můžete společně slavit či hrát karty.
Oblíbenost tohoto modelu na českém trhu prověří až odezva, ale veletrh v Düsseldorfu naznačil, že v Německu to je hit roku

Postaveno na Heavy podvozku L4 H3.

Pod zadním elektricky zdvihacím dvojlůžkem, které normálně visí u stropu (zůstává 10 cm na peřiny), se nachází obývací pokoj. Večer se zamáčkne stolek a sesune dvoulůžko, které vyplní onen obývák a vznikne letiště na spaní. Auto má nekonečně úložných prostor a jeho užitné vlastnosti budeme ještě pilovat s každým nově vyrobeným kusem.

Dokonalá izolace, elektrická soběstačnost, bohatá základní výbava, unikátní sprcha, kvalitní použité materiály a celková propracovanost tohoto vozu vám nedá šanci pochybovat o tom, že není nutné mít obytný autobus k tomu, abychom svobodně a plnohodnotně užívali dnů volna.

Citroen Jumper L4H3 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Citroen Jumper L4H3 2,2 121kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Fiat Ducato 8 L4H3 2,2 132kW/180PS MTJ 3 Euro6 D-Final
  • Opel Movano L4H3 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Opel Movano L4H3 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Final
  • Peugeot Boxer L4H3 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Fina
  • Peugeot Boxer L4H3 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Fina

    Popis platformy ×

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,8 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Tento 6,4metrový a 2,9m vysoký Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 MTJ 3 132kW/180PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Motory 2,2 MTJ  Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 10 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,9l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 132kW/180PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická 9.st.) Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen.

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen.

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AdBlue se pohybuje kolem 20 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné. Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou !!!. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    , a

    Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou !!!. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

  • Délka: 6 360 mm
    Šířka: 2 500 mm
    Výška vnější: 2 900 mm
    Výška vnitřní: 1 920 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 150 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 350 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 2
    Počet lůžek: 2

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zdvojené zadní pérování
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální nabídky)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz pravé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 97 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • Všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt 208S s dobíječkou a pojistkami
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Tento model Mega Lounge 640 má zcela odlišný obytný prostor od všech našich ostatních modelů. Chybí zde druhá řada sedadel na jízdu a je tedy jen pro dva. Koupelna je hned za řidičem, pak následuje lednice a šatní skříň. Kuchyňská linka je stejná, jako vždy, za ní jsou police. Celý zadní prostor je obývací. Pro den je postel vyjetá až ke stropu. Dole je kulaté sezení se stolem uprostřed, který je posuvný do všech směrů. Silnější postavy si jej tak odsunou na stranu, pohodlně se usadí a pak si jej přisunou.  Jste obloženi skříňkami a odkládacími plochami. Na spaní se hydraulický stolek zamáčkne do spodní polohy, sjede postel i s polštáři a peřinami a vytváří se tak velké letiště. Toto auto nemá garáž, ale má vzadu dostatek prostoru na uložení venkovního stolku do šířky 80cm a skládací židle. Po stranách je pak pod kulatým sezením umístěné topení (na tom se sedí nejlépe), elektroinstalace, nádrž na vodu a plynová skříňka.  Uprostřed auta je tolik prostoru, že se dá při dobré hudbě i tancovat. Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk “BLUM”, které jsou zárukou bezporuchovosti.
    Nábytek z CPL z voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. “Kuchařky domácí” jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák.  Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček. To si domluvte doma se svojí polovičkou.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec  je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné “sklo”, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Mega Lounge 640 má spaní pouze pro dvě osoby. Jedná se o elektricky výsuvnou postel, na které jde ale spát jenom ve spodní pozici. Celá postel má délku 200cm a šířka je limitovaná navíjecími pásy, které celou postel zvedají. Mezi těmito pásy je šíře pouhých 130cm.
    • Pod touto postelí není klasická garáž, na kterou jste zvyklí z našich ostatních modelů, ale různé prostorově limitované odkládací prostory.
    • Kolem postele, pod postelí na bocích, v opěradlech a zkrátka všude jsou odkládací prostory. Je jich vlastně tolik, že bych ani nevěděl, co mám kde hledat a bez manželky bych zřejmě to modré oblíbené tričko nenašel.
    • V základní ceně jsou v ložnici některá okna, ale jelikož se jedná o zcela nový model, zatím ani nevím které je v základní ceně a které se připlácí. Doplním.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • Tento model se mi velmi těžce popisuje, neboť jsem v něm ještě nejezdil a neumím tedy dost dobře docenit jeho výhody a nevýhody. Jedinou velkou výhodu vidím v tom, že každopádně nemůžete vzít sebou na dovolenou ani děti ani tchýni.