Model

Mega Revolution 640

Půdorys obytné vestavby Mega Revolution 640

51 977 € včetně 21% DPH

Cena za model se základní sériovou výbavou

Špičkovým a velmi oblíbeným  modelem MEGAmobilu je Mega Revolution 640 na Heavy podvozku L4 H3. Tato obytná vestavba dlouhá 6,36 m vezme vítr z plachet i těm nejzarytějším „antivestavbářům“.

Pod zadním elektricky zdvihacím dvojlůžkem je možná další dvoupostel. Tímto se Mega Revolution stává jasným favoritem pro čtyřčlennou rodinu. Nebo je možné nechat spodní postel doma a pod elektrickou postel postavit drahá kola, která nenecháte venku ani za nic, a nebo… Variant je mnoho.
Dokonalá izolace, elektrická soběstačnost, bohatá základní výbava, unikátní sprcha, kvalitní použité materiály a celková propracovanost tohoto vozu vám nedá šanci pochybovat o tom, že není nutné mít obytný autobus k tomu, abychom svobodně a plnohodnotně užívali dnů volna.

  • Fiat Ducato L4H3 2,3 103kW/140PS MTJ SCR Euro6 D-Temp
  • Fiat Ducato L4H3 2,3 118kW/160PS MTJ SCR Euro6 D-Temp
  • Fiat Ducato L4H3 2,3 132kW/180PS MTJ SCR Euro6 D-Temp
  • Peugeot Boxer L4H3 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Temp
  • Peugeot Boxer L4H3 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Temp

    Popis všech platforem pro model
    Mega Revolution 640 ×

    Fiat Ducato L4H3 2,3 103kW/140PS MTJ SCR Euro6 D-Temp

    Tento 6,4. metrový a 2,9m vysoký Maxi podvozek je osazen motorem 2,3 MTJ SRC 103kW/140PS Euro 6 D-Temp používající addblue technologii.
    Jedná se o klasický "Fiat držák motor", pouze je nově osazen technologií AddBlue. Tyto motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a jsou odzkoušeny letitou praxí.
    Motory 2,3 MTJ  Euro 6D-Temp využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AddBlue se pohybuje kolem 10 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné.
    Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2l/100km je v běžném provozu nedosažitelná).
    Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou !!!!!!!!
    Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a
    kompletně oplastované lemy blatníků a dveří
    Objem motoru: 2 287 cm3
    Výkon motoru: 103kW/140PS
    Emisní norma: Euro 6 D-Temp
    Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická)
    Celková délka vozidla: 6 360 mm
    Rozvor vozidla: 4 035 mm
    Celková šířka vozidla: 2 050 mm
    Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm
    Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050kg
    Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B)
    Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg
    Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg
    Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Fiat Ducato L4H3 2,3 118kW/160PS MTJ SCR Euro6 D-Temp

    Tento 6,4. metrový a 2,9m vysoký Maxi podvozek je osazen motorem 2,3 MTJ SRC 118kW/160PS Euro 6 D-Temp používající addblue technologii.
    Jedná se o klasický "Fiat držák motor", pouze je nově osazen technologií AddBlue. Tyto motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a jsou odzkoušeny letitou praxí.
    Motory 2,3 MTJ  Euro 6D-Temp využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AddBlue se pohybuje kolem 10 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné.
    Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2l/100km je v běžném provozu nedosažitelná).
    Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou !!!!!!!!
    Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a
    kompletně oplastované lemy blatníků a dveří
    Objem motoru: 2 287 cm3
    Výkon motoru: 118kW/160PS
    Emisní norma: Euro 6 D-Temp
    Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická)
    Celková délka vozidla: 6 360 mm
    Rozvor vozidla: 4 035 mm
    Celková šířka vozidla: 2 050 mm
    Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm
    Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg
    Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B)
    Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg
    Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg
    Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Fiat Ducato L4H3 2,3 132kW/180PS MTJ SCR Euro6 D-Temp

    Tento 6,4. metrový a 2,9m vysoký Maxi podvozek je osazen motorem 2,3 MTJ SRC 132kW/180PS Euro 6 D-Temp používající addblue technologii.
    Jedná se o lehce přefouklý klasický "Fiat držák motor", pouze je nově osazen technologií AddBlue. Tyto motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a jsou odzkoušeny letitou praxí.
    Motory 2,3 MTJ  Euro 6D-Temp využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AddBlue se pohybuje kolem 10 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné.
    Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,7 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,8l/100km je v běžném provozu nedosažitelná).
    Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou !!!!!!!!
    Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a
    kompletně oplastované lemy blatníků a dveří
    Objem motoru: 2 287 cm3
    Výkon motoru: 132kW/180PS
    Emisní norma: Euro 6 D-Temp
    Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická)
    Celková délka vozidla: 6 360 mm
    Rozvor vozidla: 4 035 mm
    Celková šířka vozidla: 2 050 mm
    Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm
    Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg
    Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B)
    Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg
    Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg
    Pneumatiky: 225/75 R16 C

    ,

    Peugeot Boxer L4H3 2,2 103kW/140PS BlueHDi Euro6 D-Temp

    Tento 6,4 metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Temp používající addblue technologii.
    Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba.
    Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Temp využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AdBlue se pohybuje kolem 10 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné.
    Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná).
    Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou.
    Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a
    kompletně oplastované lemy blatníků a dveří
    Objem motoru: 2 198 cm3
    Výkon motoru: 103kW/165PS
    Emisní norma: Euro 6 D-Temp
    Převodovka: 6st. manuální
    Celková délka vozidla: 6 360 mm
    Rozvor vozidla: 4 035 mm
    Celková šířka vozidla: 2 050 mm
    Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm
    Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg
    Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B)
    Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg
    Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg
    Pneumatiky: 225/75 R16 C

    , a

    Peugeot Boxer L4H3 2,2 121kW/165PS BlueHDi Euro6 D-Temp

    Tento 6,4 metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Temp používající addblue technologii.
    Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba.
    Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Temp využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Cena jednoho litru AdBlue se pohybuje kolem 10 Kč za litr a natankujete u většiny čerpacích stanic, takže náklady na AdBlue jsou naprosto neznatelné.
    Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná).
    Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou !!!.
    Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a
    kompletně oplastované lemy blatníků a dveří
    Objem motoru: 2 198 cm3
    Výkon motoru: 121kW/165PS
    Emisní norma: Euro 6 D-Temp
    Převodovka: 6st. manuální
    Celková délka vozidla: 6 360 mm
    Rozvor vozidla: 4 035 mm
    Celková šířka vozidla: 2 050 mm
    Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm
    Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg
    Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B)
    Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg
    Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg
    Pneumatiky: 225/75 R16 C

    • Délka: 6 360 mm
    • Šířka: 2 050 mm
    • Výška vnější: 2 900 mm
    • Výška vnitřní: 2 100 mm
    • Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    • Hmotnost prázdného vozidla: 3 050 kg (v závislosti na výbavě)
    • Doložnost: 450 kg (v závislosti na výbavě)
    • Počet míst na jízdu: 4
    • Počet lůžek: 2 - 4

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zdvojené zadní pérování
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • elektricky posuvná zadní dvoupostel
    • rámové výklopné okno Seitz pravé zadní v ložnici
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 90 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 97 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt 208S s dobíječkou a pojistkami
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, botník pod vyvýšenou podlahou, odkládací schránky na méně požívané drobnosti pod podlahou (pod stolkem). Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk „BLUM“, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě. Hodný ocenění je i rozměrný dvojitý rozkládací stolek, který lze přestavět na třetí lůžko. Má „useknutý“ roh, aby bylo možné i za jízdy jít z kabiny řidiče utřít potomkovi nudli u nosu a nebo zavřít zapomenutou otevřenou skříňku, popřípadě dojít řidiči do lednice pro nealko.
    Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení.  Čtenáři ocení velmi praktickou LED lampičku umístěnou přímo nad otočnými sedadly, pod kterou je dobře vidět na čtení.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. „Kuchařky domácí“ jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák.  Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček. To si domluvte doma se svojí polovičkou.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec  je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné „sklo“, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Mega Revolution 640 má elekticky vytahovací postel s  podélným spaním pro dvě  osoby o šířce 170 cm a délce vlevo 178cm, vpravo 200 cm. Tomu říkáme horní postel a je to postel hlavní již v základní výbavě tohoto modelu.  Spát se může v kterékoli poloze. Tím nemyslím na břiše, nebo na zádech, ale myslím tím to, že postel je možno využívat v kterékoli výškové pozici. Pod postelí pak můžete mít drahá kola a spát nad nimi.
    • Pod horní postelí je možná příplatková dolní pevná postel, která je po celé šířce, tedy 190cm a délka 178/200cm. Tímto tedy vzniknou dvě patra na spaní. Pokud vás děti neposlouchají a zlobí, můžete je nechat doma i se spodní postelí a vznikne vám tak obrovská garáž, která je o 25cm širší, než v modelu Classic a Sport.  Pokud potřebujete dodávku, můžete stěhovat i objemné předměty, neboť po zvednutí postele vznikne mamutí garáž.
    • Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách je dobré promyslet. Máme zde možnost nedávat pravou řadu skříněk a to pro případ, že budete většinou spát v horní pozici a zvětšíte si tak spací šířku. Toto objednáváme u Revolutiona hodně často. Ochudíte se sice o jednu řadu skříněk, ale v noci se nemusíte tulit jak housta. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic. V případě NIC vám ale bude při prudkém zabrždění lítat obsah garáže po celém autě. Bezpečnost především! Pokud tam budete ukládat klec s mazlíčky, tak myslete na to, aby při nárazu nebo brždění nebyl „Bobika“ rázem pod pedály řidiče.
    • V základní ceně je v ložnici rámové, výklopné pravé zadní boční okno a většinou si každý připlácí i levé boční okno. Zadní  okna do dveří se  dodávají pouze za příplatek, ale mnoho logiky nemají, neboť při podélném spaní budete tato okna pouze okopávat a ničit polštářem či peřinou roletky a moskytiéry.
      U modelu Classic, kde se spí příčně je tomu samozřejmě naopak.
    • Nad spaním je výklopné okno 40×40 cm se zatemněním a moskytiérou, které může být za příplatek 50x70cm, ale mnoho zákazníků to nechce.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou velmi kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • Na patrovou horní postel se leze po žebříku, který je jinak zasunutý pod postelí. Pokud ji využíváte ve spodní pozici, čeká vás pod lednicí vysouvací šuplík pro snadný nástup na postel, který slouží zároveň jako botník a dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo