Skladem


MegaMobil Classic 600 2,2 163PS model 2020, naftové topení

  • Počet míst k sezení: 4
  • Počet lůžek: 2 + 1
  • Rozložení lůžek: 2x příčné + přistýlka
  • 51 500 Eur

    cena komplet s veškerou výbavou pro prodej v 11/2020

    Cena za tento konkrétní vůz včetně příplatkové výbavy.
    Odpočet DPH: ano
    Všechny ceny uvádíme včetně DPH ve výši 21 %.


    Základní údaje

    Model: Mega Classic 600
    Č. vozu: 25
    Bude skladem: 05/2020
    Do provozu: 05/2020
    STK do: 4 roky ode dne uvedení do provozu
    Palivo: nafta
    Objem: 2 187 cm3
    Výkon: 121 kW

    Vzhled

    Barva vozu: Peugeot – červená profond (1QM0)
    Nábytek: Brown Kansas Oak
    Dvířka skříněk: Chromix Silber
    Sedačky střed:  Natura 2
    Záda a bočnice: látka Boomtex 7427
    Podlaha: MD 1022 Eiche massiv rauch
    Pracovní deska a stůl: Egger F186 Hellgrau

    Popis

    Toto auto jsme koupili původně na sklad, ale nakonec jej máme  jako předváděčku / půjčovnu a k prodeji bude od 11/2020 po sezoně. Předpokládaný počet kilometrů bude někde kolem 20.000km. Cenu stanovíme až v říjnu, podle stavu a počtu najetých km, ale předpoklad je někde kolem 51.500,-Eur včetně DPH.V případně zájmu si jej můžete již v průběhu léta zapůjčit a zarezervovat si „nezávazně“ jeho koupi. Myslím, že je každému jasné, že nějakou dobu budeme cestovat po českých krásách a že jich tady máme dost a dost. Každý bude chtít mít to svoje ubytko, hygienicky bezpečné, a to je přesně jedna odpověď na otázku „proč mít vlastní obytku?“. Pro sezonu 2020 máme již veškeré skladovky vyprodané a již nyní objednáváme na jaro 2021. Do tohoto kusu jsem nechal dát naftové topení s boilerem Truma 6D+E, tedy na naftu a nebo elektriku podle vaší volby zda jste na elektrice a nebo chcete topit naftou. Odpadá tak starost s plynovými lahvemi a jediné na co potřebujete plyn je vaření. Suprové je naftové topení hlavně v zimě a v chladném období. Dokonalou izolaci Megamobilu již zřejmě znáte a pokud ji neznáte, tak teprve v zimě na horách pocítíte rozdíl mezi izolovaným a nebo blbě izolovaným autem. Namontovali jsme markýzu Thule Omnistor 6300, Solární panely 175Wp s PVM regulátorem, navigaci Dynavin N7-DC Pro a couvací kameru, měnič napětí z 12 na 230V od Victron Energy, televizi Philips, nosič kol Thule a samozřejmě má mnoho další, výše vyjmenované výbavy a mnoho základní nevyjmenované výbavy, kterou má Megamobil jako samozřejmost. Jistě jste si všimli, že se jedná o motor 2,2 s výkonem 165PS na Heavy podvozku s velmi bohatou základní výbavou. Další volný nezadaný Classic (č.26) nám přijede někdy v září 2020, ale toho jsme již museli sami nakonfigurovat. Bude to stříbrná metalíza, motor 2,2 121kW/165PS.  Na jaro jsme objednali nové Classiky 2,2 v barvách Artense Grau Metalic, Profondorot metalic, goldenwhite metalic a aluminiumgrau metalic. Aktuálně jsou dodací lhůty na Peugeoty, MAN/TGE a VW Crafter cca. 7 měsíců a na Fiaty 7-12 měsíců podle převodovky a barvy. 
    Na drátě je pro Vás připraven Jiří Mayer tel. 608 965 069

    Platforma

    Peugeot 2,2 L BlueHDI 121 kW / 165 PS

    Sériová výbava

    • 16″ ocelová kola místo 15″
    • Heavy podvozek
    • elektrické ovládání oken
    • elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • centrální zamykání na dálkové ovládání
    • elektronický imobilizer
    • airbag řidiče a spolujezdce
    • pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami na obou stranách
    • nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově i sklopné
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • kontrola tlaku v pneumatikách
    • rezervní kolo plnohodnotné
    • servořízení
    • kožený volant a řadící páka
    • tempomat s omezovačem
    • příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • mlhovky přední
    • klimatizace kabiny
    • držák nápojů
    • tónovaná skla
    • potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě (látka dle vaší volby)
    • Kompletní plná izolace léto/zima – Armaflex 25mm ( bezpórová ) na stěnách, strop a podlaha 20 mm, sloupky a ostatní plochy 3 – 6 mm izolací. Je zde v maximální možné míře zamezeno tvorbě tepelných mostů.
    • Stropnice, zadní dveře a boční posuvné dveře jsou kromě izolace ještě kompletně polstrované zesílenou látkou z mikrovlákna a nenajdete zde plastové dílce a nebo dokonce sololitové desky z dodávkových vozidel.
    • Elektrický schůdek, který se při nastartování automaticky zatáhne a nehrozí tak poškození.
    • Nástupní osvětlení při otevření posuvných dveří.
    • Plisované zatemňovací integrované systémy REMIS v kabině řidiče.
    • Vysoce kvalitní rámová boční okna s plynulým teleskopickým otvíráním a zavíráním, dvojitá, zatmavená, s moskytiérou a zatmavovací roletou. Okna jsou celkem čtyři (sezení, posuvné dveře, zadní dveře levé a pravé).
      Posuvná moskytiera v bočních posuvných dveřích RemiCare
    • Střešní okno nad sezením Midi HeKi 70×50 cm
    • Střešní okno nad spaním Mini HeKi 40×40 cm
    • Střešní okno v toaletě Micro HeKi 25×25 cm
    • Všechna okna jsou opatřena moskytiérou a zatemňovací roletou.
    • Truma I-net systém CP plus.
    • Truma Monocontrol regulátor s Crash senzorem. Toto je v základní ceně vozidla bez příplatků a umožňuje legálně používat plynové spotřebiče i za jízdy bez nutnosti uzavírat při jízdě plyn. Věc u nás dost podceňovaná, ale dnes není problém, aby vás zastavila rakouská či německá silniční kontrola a chtěla vidět buďto uzavřené kohouty na PB lahvích, nebo právě Mono/Duo Control s Crash senzorem. V negativním případě logicky pod pokutou.
    • Truma  Combi C4 na LPG zajišťuje vytápění vozidla a ohřev teplé vody pomocí 10litrového boileru. Vzhledem k velikosti vozidla je tato varianta naprosto dostačující a zároveň úsporná i pro zimní cestování. Pokud by někdo chtěl nakonfigurovat do výroby jiné příplatkové topení, například Truma C4 elektric, nebo popřípadě naftovou Trumu D6 nebo D6 + Elektik, není to pro nás problém, ale musíme požadavek znát před objednáním vozidla. 
    • Nádrž na pitnou vodu 100 litrů, která je umístěná ve vyhřívaném vnitřním prostoru pod postelí v pravém zadním rohu.
    • Tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobkou na tlak vody, které udržuje trvalý tlak ve vodním okruhu.
    • Nádrž na odpadní vodu 97 litrů je umístěná pod vozidlem. Pro zimní provoz doporučuji doplnit výbavu o vyhřívání odpadní nádrže, které máme jako příplatkovou výbavu.
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 2x 12 V  přípojka
    • 1x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení, nebo udržování napětí.
    • 10 LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt s dobíječkou a pojistkami snadno přístupný pod postelí.
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah. U každé vestavby je vyšší odběr proudu díky kompresorové lednici a je tedy dobré zvážit zástavbou solárních panelů.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním v levém zadním rohu pod postelí přístupná ze třech míst.

    Příplatková výbava tohoto konkrétního vozu zahrnutá v ceně

    Příprava na přídavné topení Webasto :  M7XY03

    Navigace s Cd mechanikou a couvací kamerou Dynavin N7-DC Pro a couvací kamerou Dynavin.

    TV Philips

    SR23 - Seitz S4 rámové okno na zadní dveře – pravé (zdarma ve variantě Classic) + SR22 - Seitz S4 rámové okno na zadní dveře – levé (zdarma ve variantě Classic) + SR15 - Topení TRUMA 6 Diesel + Elektrik + SR70 - Držák na TV včetně podkladové desky + SR03 - Markýza THULE 6200 3,75 m (pouze pro model Classic) + SR69 - Solární systém 175 Wp vč. regulátoru + SR05 - Nosič na dvě kola THULE VAN XT – Alu + SR09 - Venkovní sprcha na levém boku + SR08 - Venkovní vývod na plyn např. pro gril + SR44 - Vyhřívání odpadní nádrže s vypínáním + SR57 - Okapová lišta s venkovním LED světlem + SR78 - Příprava na solární panel - kabel + SR90 - Příprava na couvací kameru

    Doprava z výroby k prodejci - zahrnuto v ceně vozidla + Poplatek za vystavení COC listů a revizi plynu - zahrnuto v ceně vozidla

    TISK »