Ve výrobě


MegaMobil Revolution 640 Fiat 2,3 160PS model 2021 CampovalaGrau

  • Počet míst k sezení: 4
  • Počet lůžek: 2 + 2
  • Rozložení lůžek: dvoulůžko podélné elektrické + dvoulůžko podélné pevné
  • 59 629 Eur

    Cena s DPH a již s výbavou dle zákazníka, rezervováno

    Cena za tento konkrétní vůz včetně příplatkové výbavy.
    Odpočet DPH: ano
    Všechny ceny uvádíme včetně DPH ve výši 21 %.


    Základní údaje

    Model: Mega Revolution 640
    Č. vozu: 31
    Bude skladem: 5/2021
    Do provozu: dosud neregistrováno
    STK do: 4 roky ode dne uvedení do provozu
    Palivo: nafta
    Objem: 2 287 cm3
    Výkon: 118 kW

    Vzhled

    Barva vozu: Fiat – šedá pastelová Campovolo Grau (M7676)
    Nábytek: Chromix Silber
    Dvířka skříněk: Magnolia Metallic
    Sedačky střed:  IT 1966
    Záda a bočnice:  Rena 104
    Podlaha:  Aveo 602
    Pracovní deska a stůl: U222 Krembeige

    Popis

    Rezervováno, zákazník si již udělal u nás vlastní konfiguraci na naše volné auto. Jedná se o Maxi podvozek Fiat s druhým nejsilnějším motorem. Určeno pro 4 lidi a nebo pro dva přerostlé dospělé.   Solární panely, markýzu, navigace, couvací kamery, měniče, nosiče kol, tažná zařízení, TV  a další doplňky namontujeme až tady u nás a věřte, že tam dáváme to nejkvalitnější, co je ke koupi. Vše máme skladem a stačí jen projevit zájem. Není tedy na co čekat, neboť pokud chcete stihnou sezonu 2021 s novým fešákem, musí se objednávat již nyní. Zájem skutečně převyšuje možnosti výroby.  Aktuálně jsou dodací lhůty na Peugeoty, MAN/TGE a VW Crafter cca. 7 měsíců, na Fiaty 8-11 měsíců podle převodovky a barvy od složení zálohy ve výši 130.000,-Kč. Zbytek doplácíte až po dodání vozu k nám na dvůr. Udělejte si i vy radost a cestujte se svým apartmánkem tam, kam zrovna chcete a tam, kde je hezky.
    Fotky jsou ilustrační a barva neodpovídá skutečnosti.
    Na drátě je pro Vás připraven ve dne i v noci Jiří Mayer tel. 608 965 069

    Platforma

    Fiat 2,3 L MTJ 118 kW / 160 PS

    Sériová výbava

    • 16″ ocelová kola místo 15″
    • Heavy podvozek
    • elektrické ovládání oken
    • elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • centrální zamykání na dálkové ovládání
    • elektronický imobilizer
    • airbag řidiče a spolujezdce
    • pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami na obou stranách
    • nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově i sklopné
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • kontrola tlaku v pneumatikách
    • rezervní kolo plnohodnotné
    • servořízení
    • kožený volant a řadící páka
    • tempomat s omezovačem
    • příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • mlhovky přední
    • klimatizace kabiny
    • držák nápojů
    • tónovaná skla
    • potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě (látka dle vaší volby)
    • Kompletní plná izolace léto/zima – Armaflex 25mm ( bezpórová ) na stěnách, strop a podlaha 20 mm, sloupky a ostatní plochy 3 – 6 mm izolací. Je zde v maximální možné míře zamezeno tvorbě tepelných mostů.
    • Stropnice, zadní dveře a boční posuvné dveře jsou kromě izolace ještě kompletně polstrované zesílenou látkou z mikrovlákna a nenajdete zde plastové dílce a nebo dokonce sololitové desky z dodávkových vozidel.
    • Elektrický schůdek, který se při nastartování automaticky zatáhne a nehrozí tak poškození.
    • Nástupní osvětlení při otevření posuvných dveří.
    • Plisované zatemňovací integrované systémy REMIS v kabině řidiče.
    • Vysoce kvalitní rámová boční okna s plynulým teleskopickým otvíráním a zavíráním, dvojitá, zatmavená, s moskytiérou a zatmavovací roletou. Okna jsou celkem čtyři (sezení, posuvné dveře, zadní dveře levé a pravé).
      Posuvná moskytiera v bočních posuvných dveřích RemiCare
    • Střešní okno nad sezením Midi HeKi 70×50 cm
    • Střešní okno nad spaním Mini HeKi 40×40 cm
    • Střešní okno v toaletě Micro HeKi 25×25 cm
    • Všechna okna jsou opatřena moskytiérou a zatemňovací roletou.
    • Truma I-net systém CP plus.
    • Truma Monocontrol regulátor s Crash senzorem. Toto je v základní ceně vozidla bez příplatků a umožňuje legálně používat plynové spotřebiče i za jízdy bez nutnosti uzavírat při jízdě plyn. Věc u nás dost podceňovaná, ale dnes není problém, aby vás zastavila rakouská či německá silniční kontrola a chtěla vidět buďto uzavřené kohouty na PB lahvích, nebo právě Mono/Duo Control s Crash senzorem. V negativním případě logicky pod pokutou.
    • Truma  Combi C4 na LPG zajišťuje vytápění vozidla a ohřev teplé vody pomocí 10litrového boileru. Vzhledem k velikosti vozidla je tato varianta naprosto dostačující a zároveň úsporná i pro zimní cestování. Pokud by někdo chtěl nakonfigurovat do výroby jiné příplatkové topení, například Truma C4 elektric, nebo popřípadě naftovou Trumu D6 nebo D6 + Elektik, není to pro nás problém, ale musíme požadavek znát před objednáním vozidla. 
    • Nádrž na pitnou vodu 100 litrů, která je umístěná ve vyhřívaném vnitřním prostoru pod postelí v pravém zadním rohu.
    • Tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobkou na tlak vody, které udržuje trvalý tlak ve vodním okruhu.
    • Nádrž na odpadní vodu 97 litrů je umístěná pod vozidlem. Pro zimní provoz doporučuji doplnit výbavu o vyhřívání odpadní nádrže, které máme jako příplatkovou výbavu.
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 2x 12 V  přípojka
    • 1x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení, nebo udržování napětí.
    • 10 LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt s dobíječkou a pojistkami snadno přístupný pod postelí.
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah. U každé vestavby je vyšší odběr proudu díky kompresorové lednici a je tedy dobré zvážit zástavbou solárních panelů.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním v levém zadním rohu pod postelí přístupná ze třech míst.

    Příplatková výbava tohoto konkrétního vozu zahrnutá v ceně

    Co tam není, to tam dodám, co tam chcete to tam bude. Od nás odjedete s kompletním servisem, školením, výbavou, doklady, pojistkou.

    TISK »