Ve výrobě


Megamobil RE-Aktiv 680 na podvozku MAN TGE 3-180

  • Počet míst k sezení: 4
  • Počet lůžek: 2
  • Rozložení lůžek: dvoulůžko podélné elektrické

1 784 000 Kč

Cena za tento konkrétní vůz včetně příplatkové výbavy.
Odpočet DPH: ano
Všechny ceny uvádíme včetně DPH ve výši 21 %.


Základní údaje

Model: Mega RE-Aktiv 680
Č. vozu: 17
Skladem: 01/2020
Do provozu: 01.02.2020
STK do: 4 roky ode dne uvedení do provozu
Palivo: nafta
Objem: 1 968 cm3
Výkon: 130 kW

Vzhled

Barva vozu: Peugeot – šedá graphito (E9M0)
Nábytek: CPL Hacienda Weis
Dvířka skříněk: Chromix Silber
Sedačky střed: mikrovlákno Renna 32 GrauProva
Záda a bočnice: koženka Santos 05 Schwarz
Podlaha:
Pracovní deska a stůl: Egger F186 Hellgrau

Popis

Nemohu již napsat, že se jedná o absolutní novinku v ČR, protože je to již druhé objednané auto na podvozku MAN TGE. Tentokráte jsme sáhli po silnější variantě se 130kW (177Ps). Auto si konfiguroval již sám zahraniční zákazník a nechal si jej „vytunit“ z výroby podle vlastních představ. Na dvoře bychom jej měli mít někdy cca. Leden 2020 a poté se jej budeme snažit co nejdříve vypakovat a dodat zákazníkovi se vším komfortem.

Větičku o rychlém a kvalitním servisu si pro tentokráte odpustím po mé první návštěvě v MAN Servisu. Po tamních odbornících jsem chtěl softwarově oživit nové rádio se systémem MAN. Operace trvala 7 hodin, pacient nakonec málem vzteky zemřel. Propojit softwarově se to nepodařilo, takže nakonec po sedmi hodinách zkušený elektrikář vytáhl a zapojil 15ku proud a vytáhl jeden kabel od zpátečky. Cena za tento úkon 10.000,-Kč mě dost zaskočila a musím říci, zodpovědně : „to jsem ještě v životě nežral“. Umím naprosto pochopit, když někdo dělá něco prvně, učí se to a trvá mu to 10 x déle než když už to umí. Jenom se to ale nesmí učit za zákazníkuvi peníze a ve výsledku by měl ten chytrák za pultem vyúčtovat jednu hodinu reálné práce a né 7 hodin tápání a přemýšlení. Pravděpodobně to ale byl od koncernu trest za to, že jsem si neobjednal auto rovnou s předraženým  originálním rádiem, což jsem ani nemohl, protože jsem kupoval skladové vozidlo. Na druhou stranu musím říci, že o patro výše, tedy v prodejním oddělení mi vždy ochotně pomohli.  Snad už na takovýto šlendrián nikdy nenarazím. 

Toto auto je již rezervované a novou konfiguraci Vám rád udělám i s cenovou nabídkou. Možno i s autoatickou převodovkou, popřípadě 4×4 pohonem. U poohnu 4×4 ale počítejte, že se pochozí výška ve vozidle sníží o 10cm a zbyde tam tedy 182cm.

Fotografie jsou z pouze ilustrativní a jsou z našeho předchozího MANu, ale realita bude téměř stejná. Níže publikovné video je také z našeho předchozího vozidla.

Pro jistotu ještě jednou odkaz na video : https://youtu.be/UGj-jIOOL9I

TISK »