Prodáno


MegaMobil Sport 640, podvozek Fiat 2,3 118kW, Euro6 D-Temp

  • Počet míst k sezení: 4
  • Počet lůžek: 2 + 1
  • Rozložení lůžek: 2x podélné + přistýlka
  • Prodáno

    Cena za tento konkrétní vůz včetně příplatkové výbavy.
    Odpočet DPH: ano
    Všechny ceny uvádíme včetně DPH ve výši 21 %.


    Základní údaje

    Model: Mega Sport 640
    Č. vozu: 13
    Bude skladem: 06/2020
    Do provozu: 06.2020
    STK do: 06.2024
    Palivo: nafta
    Objem: 2 300 cm3
    Výkon: 118 kW

    Vzhled

    Barva vozu: Peugeot – zlatá golden white (H8M0)
    Nábytek: CPL Driftwood
    Dvířka skříněk: Magnolia Beige
    Sedačky střed: látka Eve 4
    Záda a bočnice: koženka Santos 26
    Podlaha: MD 1022 Eiche massiv rauch
    Pracovní deska a stůl: Egger F187 Dunkelgrau

    Popis

    Auto je již skladem a je ale  již rezervované, neboť si jej zákazník nakonfiguroval přesně podle svých představ a nyní už jenom čeká na předání. Máme zadáno do výroby několik nových vozů, které najdete v  sekci „ve výrobě“.  Nadstandardně vybavené auto na podvozku nového Fiata se 118kW. Opět si zákazník přál naftové topení,  což je neskutečná výhoda pro další používání auta, solární panely, nosič kol, přední přídavnou postel, navigaci s couvací kamerou a mnoho dalšího. Plně vybavené auto funkčními věcmi na fiaťáckém heavy podvozku (Fiat mu říká Maxi) se silným motorem a již s normou EURO 6 D-Temp.  Z výroby už k nám dorazilo v červnu 2020.  Dodací lhůty na nové objednávky  jsou cca. 7 měsíců u Peugeota a 8-12 měsíců na Fiat podvozku, skladovky máme vyprodané, ale ve výrobě objednané nové.  Na jednotlivé specifikace vozidel se můžete informovat na tel.  608965069 (Jiří Mayer). Pro lepší orientaci navštivte naše webovky www.Mega-Mobil.cz které nám daly dost práce a potěší mě každý návštěvník. Veškeré obecné informace o tomto modelu najdete na této stránce.

    Platforma

    Fiat 2,3 L MTJ 118 kW / 160 PS

    Sériová výbava

    • 16″ ocelová kola místo 15″
    • elektrické ovládání oken
    • elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • centrální zamykání na dálkové ovládání
    • elektronický imobilizer
    • airbag řidiče a spolujezdce
    • pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami na obou stranách
    • nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově sklopné
    • ABS, ESP, Hill Holder, asistent sjezdu z kopce
    • kontrola tlaku v pneumatikách
    • rezervní kolo plnohodnotné
    • servořízení
    • kožený volant a řadící páka
    • tempomat s omezovačem
    • příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • mlhovky přední
    • klimatizace kabiny
    • držák nápojů
    • tónovaná skla
    • potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě
    • Kompletní plná izolace léto/zima – Armaflex 25mm ( bezpórová ) na stěnách, strop a podlaha 20 mm, sloupky a ostatní plochy 3 – 6 mm izolací. Je zde v maximální možné míře zamezeno tvorbě tepelných mostů.
    • Stropnice, zadní dveře a boční posuvné dveře jsou kromě izolace ještě kompletně polstrované zesílenou látkou z mikrovlákna a nenajdete zde plastové dílce a nebo dokonce sololitové desky z dodávkových vozidel.
    • Elektrický schůdek, který se při nastartování automatiky zatáhne a nehrozí tak poškození.
    • Nástupní osvětlení při otevření posuvných dveří.
    • Plisované zatemňovací integrované systémy REMIS v kabině řidiče.
    • Vysoce kvalitní rámová boční okna s plynulým teleskopickým otvíráním a zavíráním, dvojitá, zatmavená, s moskytiérou a zatmavovací roletou.
    • Posuvná moskytiéra v bočních posuvných dveřích RemiCare
    • Střešní okno nad sezením Midi HeKi 70×50 cm
    • Střešní okno nad spaním Mini HeKi 40×40 cm
    • Střešní okno v toaletě Micro HeKi 25×25 cm
    • Všechna okna jsou opatřena moskytiérou a zatemňovací roletou.
    • Truma I-net systém CP plus
    • Truma Monocontrol regulátor s Crash senzorem. Toto je v základní ceně vozidla bez příplatků a umožňuje legálně používat plynové spotřebiče i za jízdy bez nutnosti uzavírat při jízdě plyn. Věc u nás dost podceňovaná, ale dnes není problém, aby vás zastavila rakouská či německá silniční kontrola a chtěla vidět buďto uzavřené kohouty na PB lahvích, nebo právě Mono/Duo Control s Crash senzorem. V negativním případě logicky pod pokutou.
    • Truma Combi C4 na LPG zajišťuje vytápění vozidla a ohřev teplé vody pomocí 10 litrového boileru. Vzhledem k velikosti vozidla je tato varianta naprosto dostačující a zároveň úsporná i pro zimní cestování. Pokud by někdo chtěl nakonfigurovat do výroby jiné příplatkové topení, například  Truma C4 elektric, nebo popřípadě naftovou Trumu D6 nebo Truma D6+E, není to pro nás problém, ale musíme požadavek znát před objednáním vozidla.
    • Nádrž na pitnou vodu 100 litrů, která je umístěná ve vyhřívaném vnitřním prostoru pod postelí v pravém zadním rohu.
      -Tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobkou na tlak vody, které udržuje trvalý tlak ve vodním okruhu.
    • Nádrž na odpadní vodu 97 litrů je umístěná pod vozidlem. Pro zimní provoz doporučuji doplnit výbavu o vyhřívání odpadní nádrže.
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 2x 12 V Anschluss přípojka
    • 1x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení, nebo udržování napětí.
    • 10 LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroblok Shaudt s dobíječkou a pojistkami snadno přístupný pod postelí.
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním v levém zadním rohu pod postelí přístupná ze třech míst.

    Příplatková výbava tohoto konkrétního vozu zahrnutá v ceně

    Navigační systém Dynavin N7DCX Prop s couvací kamerou, Širokopásmové eproduktory Axton , plynová adice pro CZ lahev, originální koberec, dřevěný rošt do koupelny,

    TISK »